...jak se z medicíny zbláznit jen částečně...

Červen 2009

Dermatologické, psychiatrické, anatomické a další zoufalosti

21. června 2009 v 4:03 | Lenjulenka |  Škola a tak podobně...
Momentálně mě opustila múza - poté, co mě zalehlo monstrózně obézní strašidlo plivající nevyhláskovatelné názvy nejrůznějších zdravopřípravků, sbalila svých pár švestiček z vlastní zahrádky, vydala se neznámo kam a zadechala čistočisté vakuum... Proto jsem se rozhodla vás nadále odbývat tím, co má chorá mysl již dříve vyplodila na FB ;) (doporučuji číst na pokračování, dělit se mi to nechtělo...)

Další dávka farmakologických emocí

20. června 2009 v 21:53 | Lenjulenka |  Škola a tak podobně...
Pokračování mých výkřiků do tmy...

Objevuji kouzla dadaistického pojetí života

15. června 2009 v 20:58 | Lenjulenka |  Škola a tak podobně...
Jediná slovně kreativní činnost, které jsem v poslední době schopna, je vymýšlení zoufalých farmakologicky-psychopatických výkřiků na Facebook... Oblažte se tedy též mým počínajícím šílenstvím...

Poetická veteš III.

13. června 2009 v 13:43 | Lenjulenka |  Má duše poetická
Ač se to zdá nemožné, zcela nepochopitelné a logikou nepostižitelné, ve svých 17ti letech jsem občas dokonce psala i jinou než depresivně laděnou poezii. Tedy pro psychicky odolné další nášup...

Mé farmakošílenství (aneb hororová story na pokračování)

13. června 2009 v 13:34 | Lenjulenka |  Škola a tak podobně...
Je to tlusté, plné chemických s.aček, nesympatické, kouše to, vysává to ze mě energii a nejradši bych to polila benzínem, s hysterickým smíchem kolem tancovala rituální tance a pozorovala jeho potupný zánik... Copak to asi je...??